Jabuka

Posted by Slaviša Bajić On 7. 9. 2012. 0 komentari



SEKA ALEKSIĆ: Da li mogu da sjednem pored tebe? Ovo je jedino mjesto koje je izolovano od ostatka plaže. Znaš, moram da pobjegnem od novinara i mojih ludih fanova. I ja ću da... Oh bože. Pa ti mene ne slušaš. Pa dobro. Onda ću da se smjestim bez tvog odobrenja. (Stavlja peškir pored mojih stvari. Namjerno ga pomjera u moju stranu. Nakašljava se.)

JA: (Zbunjeno dižem glavu. Trljam oči da bi se navikle na svjetlost poslije dugog čitanja.) Hmm.... Da... Fino vrijeme... (Ponovo se okrećem knjizi.)

SEKA ALEKSIĆ: Ha, ha, ha. Ti se foliraš! Misliš da si pametan ako čitaš! Izigravaš nekog mudraca. Ko si ti? Šta si ti? Ja sam Aleksić. Seka Aleksić. Ha, ha, ha. Dobar Bond fazon. Šta kažeš? Ha?

JA: (Nije mi se pomjerio ni jedan mišić na tijelu.)

SEKA ALEKSIĆ: Ti si stvarno čudan. Nećeš da se igraš sa mnom. Svi hoće da se igraju sa Sekom Aleksić a ti nećeš. Ustani. Ostavi knjigu. Molim te, molim te, molim te... (Dok je govorila izvodila je neku plesnu tačku sa svojih nastupa.)

JA: Neću. Pusti me na miru.

SEKA ALEKSIĆ: Pa ti znaš da pričaš. Bebo moja! Koliko imaš godina? Hoćeš li da se upišeš u moj leksikon? Znaš, ja i dalje pišem dnevnik i skupljam salvete. Nemoj nikom da kažeš. Ja sam ipak Seka Aleksić. To nije u redu. Znaš, ja volim mlađe muškarce. Znaš...

JA: Ne znam! (Ljutito je pogledam. Zatim vratim pogled na stranice knjige.) Ostavi me na miru!

SEKA ALEKSIĆ: ( Začuđeno me gleda. Zatim se okreće oko sebe ne vjerujući u ono što je upravo čula.) Zašto se tako ponašaš prema meni. Zovnuću Borislava! Boki! Boki, gdje si? Znaš, niko se ne smije sa mnom tako ponašati. Borislav je tako fin. Znaš on je moj tjelohranitelj. On me zove kraljicom. I tako je dobar. ( Zažmurila je.) Zgodan. A ne tako kao ti. I ima dva metra. Visine. A ne tako kao ti. Znaš...

JA: ( Izvadih kuhinjski nož iz torbe i stavih ga pokraj peškira.)

SEKA ALEKSIĆ: (Prestravljeno je gledala u ogromni nož.) Ijuuu crna Seko. Šta te snađe. Boki! Boki! Kralju! Dolazi ovamo. Ti nisi normalan. Hoćeš li da zovnem novinare Skandala pa da nas uslikaju ... Ma šta ja pričam... Daj da ti Seka pokaže ( Polazi rukom prema nožu.) AAAAAAAHHHH.

JA: ( Iznenada sam trznuo ruku i uzeo nož.)

SEKA ALEKSIĆ: ( Trči sa plaže ne osvrćući se.)

JA: ( Vadim jabuku iz torbe i sječem je na pola. Ostavljam nož i nastavljam da čitam.)